22 kwietnia 2010

Cudak - Skarbek

Mój Cudak-Skarbek :)
Żmudna to robota, ale jestem zadowolona z efektu końcowego. Moje drobne skarby na pewno tam się zmieszczą. Myślałam jeszcze nad zrobieniem uchwytu na wieczku lecz na razie nie mam weny, może później coś mi przyjdzie do głowy ciekawego :)

Wymiary:
12cm x 7cm x 5,5cm Materiały:
- tektura
- sznurek lniany (dwie grubości)
- balsa (pomalowana brązową farbą plakatową)
- pleksa (chyba ta
k to się pisze :))
- kalka kreślarska, na niej wydrukowany napis
- klej vicol + woda
- nożyk

2 komentarze:

  1. O ho hoooo!!!! Pudełko bardzo efektowne, a jak sobie jeszcze pomyślę o mrówczej robocie przy jego tworzeniu, to aż w głowie się kręci :-) Przy okazji gratuluję blogowego debiutu.

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczka wszelakie są spoko :) a w takim trzymałabym kartki urodzinowe syna, pierwsze śpiochy.. jak skarby to skarby <3

    OdpowiedzUsuń